petek, 28. december 2007

Vse to in še več...

Draga, dan za dnem povečuješ ljubezen do mene, skrbiš zame, me crtaš in razvajaš. Imaš prijatelje, ki te imajo radi, imaš mene, ki te ljubim. Pomagaš komurkoli, ki je pomoči potreben. Polna si idej, zamisli in cudovitih planov za najino prihodnost. Si ambiciozna in včasih trmasta, kar je predpogoj za uspešno kariero. Si nežna, prijazna, ljubeča, vem da boš najboljša mama. Glede faksa, ne vem kaj bi brez tebe. Vedno poskrbiš, da imava literaturo, sposojaš si knjige, jih rezerviraš, pišeš in zapomniš si pomembne datume ter delaš nama zapiske. Naredila si kolokvij pri PPSS, seminarsko, ki ti bo prinesla + 1,5T, dobila si lepo oceno pri psihologiji in lepo oceno za seminarsko pri PSRS. Si oseba, vredna da te drugi spoštujejo. Ti si moja prva in zadnja misel dneva, si moje sanje in oseba s katero bom preživel življenje. Si opora v težkih trenutkih, si nekdo, ki zna prav svetovati. Si ena in edina, edinstvena, zame popolna in nenadomestljiva. Ti si pesem mojega srca, si utelešenje najlepšega in smisel mojega sveta. Zato vedi, da se oseba kot si ti nima ničesar bati, saj takšnih angelov je malo in za njih življenje lepo skrbi. Ti si dobro in kjer je dobro, tam slabega ni in ga ne bo. Vse to si ti, dragi moj sonček, vse to in še veliko več.

Ni komentarjev: