sobota, 12. januar 2008

Kaj najbolj boli?

Človek v svojem življenju doživi veliko bolečine, pa najsi bo to psihična ali fizična bolečina, vedno je neprijetna in nezaželena. Toda kaj je tisto, kar človeka najbolj boli? Ne vem za ostale, toda do sedaj najhujšo bolečino sem občutil, ko sem razočaral ljubljeno osebo. Ne samo razočaral, prizadel sem jo in to močno obžalujem. Trdno sem odločen, da se kaj takega ne bo nikoli več zgodilo, to obljubljam njej, sebi in naj se tega zaveda vsak, ki bere ali bo kdaj bral moj blog. Ljubim jo, bolj kot si lahko kdorkoli to predstavlja. Zanjo sem pripravljen narediti vse, pripravljen sem se odreči vsemu, kajti z njo si želim živeti, se poročiti, imeti otroke, se postarati in umreti. Ljubim jo in ona mene in tako vem, da se bodo najini cilji uresničili in da bova skupaj premagala vse težave, kot sva jih do sedaj. Draga Nikolina, ti si moj svet!!!

3 komentarji:

jAKOB pravi ...

ne bom pisal nasvetov, ker nisem niti za to prava oseba, bom pa samo zapisal misel, ki mi jo je zaupala prijateljica: "tudi v ljubezni moraš živet svoje življenje, svoj svet." ker ti ljubiš, kar je ona, in ona, kar si ti.

only4u pravi ...

Hvala za lepo misel, Jakob.

Nikolina pravi ...

Andrej, in ti si moj svet *